Esrates Kızlar cuma günü sezeryan olacağım daha önce bu hastanede doğum yapan var mı memnun kaldınız mı ebeler hemşireler vs bakımı odaları falan nasıldı
Minnakpopus Esrates benim arkadaşlarım yaptılar ve aşırı memnun kalmışlardı. 2si sezaryen 1i normal hepside çok memnun ayrıldı
3erkekannesii Esrates 2. Oğlumu sabire hocada doğum yaptım hastaneden de doktorumdan da çok mumnun kaldım.
denizalismom Esrates ben geçen sene doğum yaptım Sabire hoca da normal doğum. Kendisi de ebeler de çok ilgilenilerdi çok memnun kaldım.
Esrates Minnakpopus çok sevindim insallah ben de memnun kalırım teşekkür ederim cevap verdiğiniz için 🌸
Esrates 3erkekannesii ameliyattan sonra karnınıza bastırma yaptılar mı bir de sondayi ameliyathanede mi taktılar
3erkekannesii Esrates evet biraz bastırdılar ama acıdığı için çok yapmadılar kum torbası da koydu almasını istedim aldılar. Sonda uyuşturduktan hemen sonra takılıyo hissetmiyosunuz acı vs