sevil87 canım ben sevi bebenin içi köpüklü olanından aldım süngerli olanlar geç kuruyormuş ve koku oluyormuş bu köpüklü olanlar daha çabuk kuruyormuş soğuk olmasına gelince de zaten saatlerce yıkamayacağız sonuçta altına bir çamaşırından serip de yıkayabilirsin ki bence gerek bile yok suyun ve odanın ısısını ayarladıktan sonra sıkıntı olacağını sanmıyorum