Saat kaç olmuş ne sesi? Benim yan komşum arkadaşım olduğu halde güpegündüz biraz sessiz olun çocuğu uyutamıyorum bebekli ev burası biraz anlayış ya falan demişti tabiki Buda iyi bi üslup değil ama kusura bakmayın bölüyoruz ama uyuyamadık ses biraz fazla geliyor bebeğimi uyutmaya çalışıyorum yada yarın iş var uyuyamıyoruz gibi