Aysenazz ben 14 sene önce doğum yaptığımda da doktorum detaylıya yollamıştı yeni çıkan birşey değil bebeğin bütün organlarına tek tek bakılıyor kardeşimin hamileliğinde detaylıda bebekte böbrek problemi çıktı doğumdan sonra sünnet önerildi yani birşey varsa teşhis edilmiş oluyor ona göre gideceğin doktoru bilirsin bence detaylı önemli