Kızlar merhaba 23+1 olduk yaklaşık bir haftadır vajinamda çok baskı hissediyorum birde kabızlık sorunum var tuvalete çıkmaya korkar oldum geçen hafta detaylı ultrasona girdim ama ben sormayı unuttum doktorda konuyla ilgili birşey demedi yaşayan var mı normal mi acaba a