Busraa41 Kızlar ben cuma günü çalışamaz raporu alacağım, 4 gün aile hekiminden normal rapor alsam sorun olur mu işe gitmemek için?
Busraa41 1Atlas_dunyam yok ben ikiz gebeyim, 30. Haftamda alacağım raporu cuma günü tam 30+0 oluyorum randevum var çalışamaz raporu almak için son 4 günüm var bu 4 gün içinde normal rapor alsam aile hekiminden sorun olur mu?
Busraa41 1Atlas_dunyam bugün çok ağrım oldu ve ayaklarım uyuşmaya başladı artık, 4 gün bana 4 ay gibi geliyor
1Atlas_dunyam Busraa41 ben olsam ikiz gebelik birde 40 gun önceden alirdim 30 haftaya bağlandım gerek yok calismaya
Busraa41 1Atlas_dunyam düşünmedim değil ama bu haftaya kadar yine iyiydim bu hafta ağırlaşmaya başladım işim de yorucu değildi ama artık oturamıyorum bile, siz de baya erkenden başlamışsınız rapor kullanmaya
1Atlas_dunyam Busraa41 valla ben 45 yaşındayım git gel zor oldu ben yarı oturuyorsam yarı ayaktaydim dertleri bilmiyordu istekleri stres biryandan başlarım işine deyip rapor aldim🙂
1Atlas_dunyam Busraa41 40 gun yıllık hakkin var normal rapora bana yetti 32 bağladım 29 hafta başladım almaya yetmese heyet yazdircaktim
Filizm 1Atlas_dunyam bende 29dayım rapor almak için doktorla konuşacaktım 32ye kadar. Çekiniyorum böyle bişeyi istemeye. İş yerinde çok stresli dayanamıyorum artık. Doktora ne demeliyim ki bilemedim.
Busraa41 1Atlas_dunyam aa valla iyi yapmışsınız, o kadar uzun süre rapor alınabildiğini bilmiyordum bile ben. Baksanız 4 gün rapordan bir şey olur mu diyorum 😅