Islemez1009 Kızlar 41+1 olduk saat beşten beri düzenli sancım var şuan 15 20 dakikada bir giriyor dua eder dua beklerim sağlıklı sıhhatli bir şekilde evlatlarımızı kucağımıza alalım
Ranni Islemez1009 ayyy gözün aydın canım Allah sana ve ailene sağlık ve güzellikler versin. Bir ömür huzurla büyüsün inşallah evladın 🌸
Islemez1009 Eesraaa34 çok güzel geçti evde sancımı çekip öyle gittim hastaneye 7 cm açıklıkla yatırım yapıldı 25 dk sonra doğumum gerçekleşti