LaydQueen01 Kızlar ben 6 haftalık hamileyken saçlarımı kestim çünkü çok uzundu ve artık bakımı beni zorlaştırıyordu ve millet bana sonradan söyledi hamileyken saç kesilmez felan şuan 9 haftalık hamileyim ve sizin mesajlarını merak ediyorum bu konu ile ilgili
LaydQueen01 Serenkrglmz dimi bende öyle dedim hurafe benimde ilk gebeliğim herşeye evham yapıyorum inşaallah sağ salim sağlıkla doğurabilirim doğumdan da korkuyorum oy anam oyyy
Gokturkmom_ LaydQueen01 Tamamen HURAFE kestirmiştim ve çok da rahatlamıştım saçlarım çok dökülüyordu iyi gelmişti ☺️