ceydadurmus Hamilekik te mide de şişkinlij yaşayanlar var mı? Benim 11 hafta 2 günlük şuan. İkinci hamileliğim. İlkinde bulantim oluyor du ama şişkinlik olmamıştı. Şuan var ve aşırı derecede rahatsız ediyor. Sizce normal mi bu durum?
Seymabutun1 ceydadurmus merhabalar şişkinliğiniz ne zamana kadar sürdü acaba ? Bende şuan 11+2 deyim çok fazla mide ağrım ve şişkinliğim var nefes bile alamıyorum beni çok zorluyor
EbSa Maaleseff şişlik geçmeden üstüne bide karnımda çıkmaya başladı kısaca doğurana kadar hep şişiğiz şişik şişikler olacağız galiba 😅😅😅 (benimde 2. Gebelik ilkte böyle olmamıştı🥹)