Herkese iyi akşamlar gebelik testlerinin yanlış çıkmasıyla ilgili yaşadığım durumu paylaşmak istedim sizinle adetime 3 gün var 8 gün kalmasından itibaren bu sabaha kadar birçok marka erken gebelik testi alıp yaptım hepsinde negatif çıktı dün yaptığım iki testte varla yok arası belli belirsiz silik çizgi çıktı ama aynı markayla bu sabah tekrarladım sonuç negatif kasıklarımda aşırı bir ağrı olunca kan testi verdim bu akşam beta hcg değerim 50 çıktı demem o ki testlere çok fazla güvenip canınızı sıkmayın eğer sizin de benim gibi hamile olduğunuza dair belirtiniz hisleriniz varsa kan testi verin mutlaka 🌸