Zbyd3 Kızlar nasış kullandınız vajınadan istedi benım doktorum ama tam nereye kadar ıtelemem gerektıgınu beceremedim tam ileriye parmağım gidene kadar mı göndermem lazım yoksa biraz iteleyio bırakayım mı
Mucize0 Zbyd3 Canim vajinandan içeri itebildigin kadar it ayaklarini hafif kaldırıp denersen daha kolay girer. Yarim saate kadar kalkmasan iyi olur hatta uyumadan önce koyup öyle kalabilirsin
Selim_Alparslan Zbyd3 canım banada vajinal demisti ama 4 gun sonra alerji yaptı maalesef şişlik oldu atamadım iceri sonrasında ağızdan kullandım. Sabah akşam ağızdan alıyorum ben böyle faydasını gördüm.
Zbyd3 Mucize0 tamam canım cok sağol sen geldin aklıma geçen de konustuk burda orogestan için dedim kesın bilıyodur yazsa keşke.😊Ben yarım ıtelıyodum yarın artık korkmadan itelryim cok sağol sağlıkla kucağımızda olsunlar inşallah çok streslii😄günlerde geçmiyor
Mucize0 Zbyd3 Duan kabul olmuş 😊 instagram kullanıyosan özel bi yer varmış ordan yaz istersen ekliyim canim biri öyle yazmıştı tam bende bilmiyorum
Mucize0 Zbyd3 Yok yok korkma ne kadar itersen o kadar iyi zaten geceden sabaha kadar bile kalsa hafif hafif akıyor geriye kalanlar gün içinde o yüzden gidebildiği gitsinde faydasını görelim kuzum
Mucize0 Zbyd3 hani instagram adresini filan yazdığında sadece o kişi görüyor platformda. Hemen hemen aynı haftalarda gidiyoruz kafamiza takilanlari sorardik birbirimize