Kızlar benim için iPhone kullanıyorum ama birkaç gündür kapanıp açılıyordu, sonra Tamamen kapandı Bir daha da açılmadı servise götürdüm hesabınızı şifresi ve epostaaı olmadan gerı gonderırler dedıler, ben de e-postayı hatırlamıyorum Telefon kapalı istesem de ulaşamıyorum servise gönderemiyorum garantisi kaskosu olduğu halde işte apple’ı arayın bir link atacaklar bilgileri doldurun onaylanmayabilir de ya da onaylanabilir Ondan sonra servise götürebilirsiniz dediler ama onun dışında tekrar servis geri gönderir size dedi Ben ne yapacağım kızlar Yani telefonun hiçbir şekilde e-postasını hatırlamıyorum çok saçma değil mi bu telefon hep böyle mi kalacak normal telefoncuya götürsem garantisiden çıkacak anakartında problem olduğu söyleniyor garantiye yollasam bu gibi bir sorun var uzadıkça süreç uzuyor apıldan ne cevap gelecek belli değil başınıza böyle bir şey geldi mi