Kbradll merhaba, 18+5 ten itibaren yaşıyorum. Doktorum geçmezse gel demişti, bir kaç gün daha devam edince gittim. Gittiğimde her şey yolundaydı, rahim ağzını vs ölçmüştü oda normal çıkmıştı. Magnezyum verdi, birde ek olarak progestana devam etmemi söyledi
İlk hamileliğimde hiç bu kadar erken başlamıştı sertleşme ve toplanmalar 🙂↔️