Momanddady Gebelik dönemi meme bakımı yaptınız mı arkadaşlar gebe okulunda önerilmiyor fakat çevrem sürekli işte bişiler sür bebek emerken çok kötü olduk falan diyorlar napmalı sizce ilk gebelik olunca kafam çok karıştı 🥲
Imasleeper Momanddady happy kids de sordum son haftalarda lamsinoh kullandım ve zeytinyağı kullandım diyenler çoğunluktu :)) ben bi öncekini emziremedim o yüzden bişey olmadı ama buna daha hazırlıklı giriyorum
Labari Momanddady canım hanilelil öncesinde de vucut kremi kullanıyordum bir kaç farklı marka. Göğüslerim büyük olduğu için sütyenler rahatsız ediyor genelde bakım şart. Hamileyken organik olsun diye hindistan cevizi yağı kullandım
mrp2023 Momanddady gümüş kapak alıcam ben son haftalarda takmayı öneriyorlarmış doğum sonrası içinde lansinoh krem
Mires Dilankrca meme başı uyarıldığı için erken doğuma ve süt akmasına sebep oluyor diye duydum ne kadar doğru bilmiyorum ama ben lansinoh kullandım göğsüm aktı kullanmayı bıraktım
zynpknt Momanddady son zamanlarda sürmeye başlayın diyolar erken başlamak erken doğumu tetikliyormuş göğüs uçlarınınuyardığı için ben 36 da falan krem sürüp kapak takmayı düşünüyorum korkulu rüyam göğüs yarası Allah kimseye vermesin