Aleyy_53 eski zamanlara nisbetle dusunuyorum ayak gelisi bebek dogumlari oluyomus mesela zor dogum genelde kotu sonuclaniyomus şuan sezeryan vs var mudahale ediyolar ama olmadigini varsayarsan bebek eninde sonunda cikicak ama donmediyse nasilsa o sekilde cikisa yonelir bence