rabiayldrm Papatyam_42 ilk 5 dk içinde bende çok ince gördüm 10 dk içinde de daha belirgin gibi geldi kıl gibi çizgi Testi yeni yaptım yani
Kbraa_27 rabiayldrm Böyle ince çizgi var gibi en iyisi erken gebelik testi yapın ilk idrarla. Ona göre oda o şekilde çıkarsa kan testii beta doğru sonuç verir hayırlısı olsun inşallah
Papatyam_42 rabiayldrm ben bu testle bu kadarlık çizgiyle öğrendim canım ama ben 2 gün gecikmiştim o gün kan verdim 18.80 çıkmıştı en iyisi kan vermek dediğim gibi
rabiayldrm Kbraa_27 ilk idrar değildi bu da erken gebelik İki gün sonra tekrarlayacağım bata 4 gün var Teşekkür ederim 🙏
Nisannurr Aynı markayı kullanıyorum canım. Beta 5 üzeri olduğu an silik çizgiyle gösteren bir test sende göremedim açıkçası, bir kaç gün sonra tekrarla inşallah vardır