Kızlar 2 ay önce beta hcg 123 çıkmıştı ve gebelik testlerimde pozitif çıkıyordu . Sonra kanamam oldu ve beta hcg 117 ye düştü ve normal regl kanamasına döndü . Bu ay regl tarihime 5 gün kala afedersiniz kanamam oldu ama bidaha kanama olmadı bende yerleşme kanı falan mı diye düşündüm. Aradan 3 gün geçti test aldım 3 tane test yaptım hepsi pozitif çıktı. Bugün tekrardan regl kanamam başladı . Bu tam olarak ne oluyor canım çok sıkkın bana birsey söyleyin ne olur buda mı kimyasal gebelik doktora mı gitmem gerekiyor ne yapmam gerekiyor hep böyle mi devam edecek