Kızlar dün gece uykudan uyandım iç çamaşırım nemliydi hafif ıslaktı bugün de yine nemliydi tuvalete girip çıkınca yıkadıktan sonra kurulama huyum yok ondan mı dedim ama kuruladım yine nemlilik var cuma günü doktor kontrolüm vardı bir sıkıntı yoktu sizce ne yapmalıyım su olsa anlar mıyım herhangi bir sancım falan yok açıkçası 22 haftalığım