Fatmadk Bugün 4.kez oluyor karnım sertleşiyor hafif de belimde ağrı var. Karnımın sağ ve sol taraflarında oluyor 😔 birkaç gündür arttı, yarın doktora gideceğim başına gelen var mı ilk gebeliğim o yüzden endişeleniyorum zaten 12.haftaya kadar kanamalı bir süreçti
Dilekcelik Fatmadk benim ikinci gebeligim ama ilk gebeligim ne kadar sorunsuzsa bu o kadar zorlu gecti taki 19 . Haftaya kadar 17 hafta kanamali olfu benimde bel agrisi cekiyorum sadece o da bebegim masallah cok hareketli o yuzden olabilir dediler p.tesi soylucem doktora
Goksinismail Fatmadk benimde öyle olmuştu gitmedim. İki gün önce tekrar oldu gecenin 4 ünde dikti beni ayağa sabağa kadar ağrı sancı kasılma ağlamaktan helak oldum. Sabah doktora gitiim tekrar düşük tehlikem varmış ilaç ve yatış verdi. Ben git derim. 27 haftalığız bu arada.
Fatmadk Dilekcelik geçmeyen bel ağrısıyla birlikte aynı saat içinde 3.defa toparlanma kasılma hissediyorum kasıklarımda umarım ciddi bir durum olmaz 😔
Dilekcelik Fatmadk canim eger icin rahat degilse bi acile git derim cunku sen kasilmalarina endiselendikce bebegide strese sokma
Ebrulimm Tlaytas bende 20. Haftadayım bel ağrısı var bende de Peki açılma erken Doğuma sebep oluyor mu iyi mi kötü mü
Fatmadk Myhoney sonra önlem aldılar değil mi canım geçmiş olsun sana da çok 🙏🏻 Sağ salim kucağımıza alabilsek inşallah
Myhoney Fatmadk bnmde gecmişti gece bi güsel uyku çekmiştim yinede biz bi gidelim ya nolur nolmaz dedik,ölelikşe gittik be gördük sancıyı
Dimple23 25 haftamdayım kasılmalarla acile gittim nst de sancı çıktı bebrk doğum kanalına yerleşmiş serumla sancıyı durdurdular şimdi iğne ve fitil tedavisi ve yatış ...bu haftalardaki kasılmalar biraz tehlikeli
Myhoney Dimple23 bende1 gece haftane 1 hafta evde yattım.çok şükür rahim yolum uzundu açıklıga bakmadı dr.32 ye girdik bile ve hiç bi sorun kalmadı.inş seninde öle olur
Tlaytas Ebrulimm evet oluyor yatiyorum iki haftadir igne ilac vs kullaniyorum tuvalet disi kalkmiyorum pazartesi kontrol var ne durumdayiz ögrenicez
Ebrulimm Tlaytas Allah yardımcın olsun inşallah herşey yoluna girer istediğin gibi olur Bende bi doktora görünmeliyim o halde belki bende de açıklık vardır Peki gün içerisinde çok hareketliyim yürüyüş yaparım sürekli onun etkisi oluyor mu bu açılmada
Ikizannesi1 Fatmadk benim 17. Haftadan beri kasilmalarim var canım günde bir çok kez oluyor 20 küsür haftalarda korkup bende gittim ebe kasılma olmadığını söyledi eliyle baktı sertlestiginda nst de baglidi bu arada ama sanci çıkmadı şuan 32 haftalık olduk doktor kasılmalar olduğu için yatmami söyledi ama ben çok dikkate almadım hele ayaktayken hep taş gibi karnım günün cogundada böyle yani anlatmak istediğim herkes bir olmuyor kasilmalarla birlikte siddetli bel ağrısı kasik ağrısı çekiyorsan öyle git hemen değilse endiselenme
Fatmadk Ikizannesi1 inşallah benim günde 3 4 defa oluyor düzensiz dün böyle ilk kez artınca endişelenmiştim ben de ayakta kalıyorum gün içinde ondan diye düşünmüştüm hatta bebeğim yer değiştiriyor sandım