Kızlar bugün çatlamanın 14. Günü test yaptım böyle çıktı aşırı silik çizgi zor görünüyor 14. Ginde bu kadar silik çıkması normalmi bundan önceki hamileliğimde 14. Günde iki çizgide aynı koyuluktaydı resmen (düşük yaptım tabi onda) acaba kimyasal felanmı yada sağlıksız oluncamı böyle oluyo kafama takıldı bu durumu yaşayıp sağlıklı ilerleyen oldumu