Betamom bende tesettürlüyüm ilk doğumumda normal düğmeli pijama takımı almıştım hamileyken giydiğim bedende almıştım. Doğumdan sonra da hafif salaş oldu yakan bağrım açılmadı rahat ettim. Emzirme sütyeni ve atletlerimi ve kadılık ebeenk ve lcwadan aldım. Lcwanınkiler daha rahat geldi