LeylaAB emirtimr1 tüm adet düzenini bozuyor gebe kalma durumunda da dış gebelik tehlikesi var bu riskleri düşünerek kullanın dengeniz alt üst oluyor önermiyorum
emirtimr1 LeylaAB daha önce kullanmıştım biliyorum yinede teşekkür ederim sadece şuan 2. bebek için çok erken o yüzden 😅🫠
1234kade emirtimr1 aynn öyle oldu zaten başta inanmadık istemedik ama sonra kabullendik mecbur hala bile senin yüzünden diyip suçu birbirimize atıp duruyoruz😂😂