sutlukahve_ ohoo ben sabah yapmıştım gündüz 3 te 😂 gerçi o zamanda koyuluk vardı yani en azından diğer çizgiden koyuydu.. ya bize bi üroloji doktoru bide kadın doğum spermlerde hiç sıkıntı yok demişti ama özel klinikte bi kadın doğumcuda çok çok az bi düşüklük var vitamin için dedi vitamin sattı😂 anlamadım yani