normalde her ay reglden 8 gün sonra yumurtlama günü olurdu test pozitif çıkardı. ama bu vakte kadar yaptığım testlerde de ikinci çizgi silik olurdu. 8 gündür test yapıyorum ama hep tek çizgi var. neden ki? bu ay yumurtlama mı olmayacak? reglim mi gecikecek? bilen var mı? kafama çok taktım