Meryemm46 Kızlar bugün hem erken yaptım silik çıktı ama kaset yaptım yok yani adet de olmadım geç döllenme olma ihtimali olabilirmi
anneeolmkkk Meryemm46 kaset test erken gebelik testine göre daha geç sonuç veriyor adetinizin geçmesi gerekir
Tutuuu anneeolmkkk benimde kaset ama gözle de kamerada da görünecek kadar silikk acaba erken gebelik yapsam dahamı belirgin olurdu
hemsireblog1 Meryemm46 benim adet olmam gereken günde yaptığım idrarda da kanda da çıkmamıştı. 8 gün gecikme de idrarda belirgin, kanda da 650 görmüştük. Geç döllenme dediler. Bekleyin birkaç gün daha bence