Hayal0102 Merhaba kızlar aranızda Adana Güzelyalı algomed ya da altinkozada doğum yapan orada takipli olan ya da çevresinden giden var mi? Artık doktora hastaneye karar vermem lazım ama emin olamıyorum yardımcı olursanız sevinirim🌷
Papatya_anne01 Hayal0102 Ben hamile kalmak için Algomed hastanesinde Ayten hanima gidiyordum iyi bir doktor ama 10 da randevu alıyorum saat iki de hastaneden çıkıyorum çok fazla bekletiliyorum niye bekledim deyince de sert tepki veriliyor şu an hamileyim guzelyali da bayram bukana gidiyorum saatim geldigi gibi giriyorum memnun kaldım
Nurkbraa Hayal0102 ben güzelyalıda perihan hanıma gidiyorum çook bilgili güzel enerjisiyle her şeyi çok güzel anlatıyor. Karar vermediyseniz tavsiye ederim
Hayal0102 Yepyenibiranne hastaneden neden memnun değilsiniz acaba doğum icin tercih etmeyecek misiniz hangi doktora gidiyorsunuz
Hayal0102 Ela-01 hastane nasıl peki doğumu da orda mi düşünüyorsunuz Ayten baymas çöktü var orda ona gitmeyi düşünüyorum ben de yakınlarımdan gidenler cok memnun kaldı
Ela-01 Hayal0102 hastane güzel öneri üzerine gittim benim 3uncu gebeliğim iki dogum sezaryan 31 haftada doğdu tansiyonum var diye bundan dolayı çok araştırdım özgür beyi buldum memnumun doğum orda olmicak erken ihtimalimiz var ondan dolayı şehir Hastanesi’ne yonlerdirdi kendisi doktor ismi önerdi gittim ordan da memnumun
Hayal0102 Ela-01 benim de erken doğum riskim var yoğun bakım bölümü olmadigi icin mi şehir hastanesine yönlendirdi sizi
Hayal0102 Oyku3005 hastanenin yoğun bakım bölümü var mi bebek icin bıliyor musunuz ilk doğumunuz nasıl geçmişti hastaneden yana bir sıkıntı ilgisizlik vs oldu mu
Ela-01 Oyku3005 bilmem iki doğumda devlette yaptım memnun kaldım bunuda özel olarak dusunmedim hiç 🤭 sadece muayneye gidiyorum birde fiyatlar dan bilginiz varmı ben en son ocakta ucrestsiz olana gittim Mart sonu gel dedi
Oyku3005 Hayal0102 bebek için mi evet var ben mememnunl kaldım oğlumuda orda doğuracağım1 2 haftaya😊 kızımda yoğun bakımda kaldı bi sıkıntı görürse yatırırsa para almıyor siz ordaylen hastane siz ordamı düşünüyorsunuz
Hayal0102 Oyku3005 masallah sağlıkla kucağınıza alın inşallah benim ilk oğlum 33 haftalık doğdu 17 gun yoğun bakımda kaldı bunda da gene erken doğum riskim var çift rahim durumumdan dolayı guzelyali ya da algomed ikisinden birinde yaparım sanırım ama karar veremedim henüz
Hayal0102 Papatya_anne01 bayram bukan hastanenin sahiplerinden ve cok ilgiliymiş diye duydum aradaki fiyat farkını da düşünüyorum açıkçası yoksa guzelyalidaki doktorlari genel olarak iyi duyuyorum hep