20 haftalıkken oldum. 1-2 gün çok hafif ağrı oldu başka bir şey olmadı. Yarın da 2.dozu olacağım, 28+3.
En son 10 yıl önce olmuşum yani Allah korusun her hangi bir şey olursa korumam olmayacaktı bu yüzden de oldum. Ki sezeryan olacak gibi duruyor ne bebeğim ne ben enfeksiyon kapalım istemem. Gittiğim tüm doktorlar da önerdi bu yüzden ben oldum 🌸