Sağlıkla kucağına alırsın inşallah ben ilk gebeliğimde zekai tahirde doğum yapmıştım çokta memnun kaldım açıkçası ve zekai tahir tüm kadro Bilkent’e taşındı şu an 18 haftayım Özlem gündüzse takipteyim hep o doktora randevu alıyorum çünkü kendi bakıyor asistana baktırmıyor