Benimde 8. Haftadan beri lekelenmem her gün var. Şuan 18. Haftadayım sebebini açiklamıyor doktorum bi sebep goremiyor daha doğrusu progesteron ilacı başladı ve dinlenmemi söyledi çok yürüyüp ayakta kaldım mı artıyor. 😔üzücü ve endişe verici ama çok şükür bebeğim sağlıklı