Selo3 ! Kızlar farklı iki test yaptım böyle çıktı sonra kan verdim beta değeri 7,1 çıktı başına gelen var mı hamilemiyim sizce [ https://mutluresim.com/images/2025/03/09/1U5VkU.jpeg](https://)
1oglanannesi Selo3 bendede böyle çıkmıştı adetimden 2 gün önce adetimi bekleyip kan verdim 17 .2 çıktı bende yeni ögrendim bat 7 diydi
Kbraa_27 Merhabalar şuan da 5 i geçtiği için evet pozitif oluyor fakat bunu anlamak için 2 gün sonra tekrar kan verip Beta hcg artışını kontrol edince pozitiflik netlesmeli
Hnmli Leyleği havada yakalamışsın 7 de öğrenmek de biraz şov😂😂😂 şaka bir yana hayırlı olsun inşallah iki güne bir kan ver bakalım artışın güzel olsun inşallah 🙏
Simsimsimm İnşallah hamilesinizdir gecikmenin 4. Gününe göre değeriniz çok düşük ama belki geç döllenmedir.Yine de birdahaki kan testine kadar çok umutlanmayın🙏
Selo3 Doktor bugün beta çok düşük hamile değilsin bence dedi tekrar kan verdim beta 25 hamileyim kızlaaar Allah isteyen herkese nasip etsin 🙏🌸
ftmagkr Selo3 benim de son adet tarihim 2 Şubat , 7 martta beta hcg 60 çıktı yarın sabah tekrar kan vereceğim