Merhaba ben 20 haftalk gebeyim.Yurt dışında yaşıyorum ve burda doktor konturolu çok farklı.ultrason cihazında bebek görmek için 3aydan bir yer ala biliyorsun.yani şu dopler dedigimiz durum.bir iki kezde doktor bakdı.her gitdiğimizde çok sakin hep uyuyor.pozisyonu iyii diğil falan diyorlar.Normalmi?doktar dopler her şey normal dedi.ama haraket etdiyin hiç görmedim:((