Kızlar alerjik rinitim var genelde yılın 2-3 ayı çekerim sonra geçer ama ilaç kullanınca rahatlardım. Şuan hamileyim ilaç kullanamıyorm göz kaşıntısı, geniz kaşıntısı deli ediyor beni ve burun akması, hapşuruk her şey var 🤦🏻♀️ önerebileceğiniz birşey var mı. Ve üzerine 2 gündürde grip boğaz ağrım var meyve kabuklarını kaynatıp içmede bir zarar yok değilmi.