Ark merhaba 2 hafta önce (10+4 de ) yaptırdık biz de , gittiğimiz hastane genox ile anlaşmalı sonucum da 6. Günde çıktı , sonuçlar kendi doktoruma gitti o da bizi arayıp bilgi verdi hatta cinsiyetimiz de belli oldu, fetal dna diğerlerine göre daha güvenilir ve kesine yakın sonuç veriyor buna karşın devlet desteği yok özel yapılıyor , 2 Li 3 lü taramalar da SGK desteği var , ben daha güvenilir olduğu için bu yöntemi tercih ettim fiyat olarak da 14 demişlerdi ama 12 gibi bir ödeme yaptık