melasya ikinci kez sezeryan olacağım şimdiden korkuyorum.ilkinde tam anestezi almıştım şimdi yarım istiyorum.iyileşme süreci nasıl daha mı zor ve aynı yerden mi kesi oluyo
Ebruelif Pazartesi 2.sezeryanimi oldum spinal hic korkulacak birseyi yokmus 6 saat sonra ayaklandim yurudum cok zorlanmadan hatta igne vurulusunu bile hissetmedim ilk bebegini sen goruyorsun sesini duyuyorsun cok guzel bir duygu insallah hayirlisiyla kucagina alirsin
melasya ElfmRyhn ilkinde genel olmuştum çok gec kendime geldim.kızımı kucağıma verdiler ama hayal meyal hatırlıyorum emziremedim bile aynı şeyleri yaşamak istemediğim için spinal istiyorum