Kızlar ben 23 haftalık hamileyim halsizlik boğaz ağrısıyla acile gittim birkaç gün önce karnımda sertleşme vardı onu da söyledim NST‘ye bağladılar Sancım çıktı serum verdiler tekrar bağladılar yine Sancım çıktı yatış istediler hastanede kalmadım şu an eve geldim yarın kendi doktoruma gitmek için çok korkuyorum daha çok erken ağrım yok sadece NST‘de Sancım çıktı doğuma falan alırlar mı çok korkuyorum aynı durumu yaşayan var mı