Meryemsefa Kizlar 18+1 hamileyim yag bezem vardi gerdan kismimda nohut kadar apse yapti iltihap oldu cildiyeye gittim orayi uyusturup temizlicez dedi bebege zarari olmaz dedi ama icim rahat degil varmi boyle bisey yasayan sizce zarari olur mu