Herkese merhaba kızlar ben 12 +5 gebeyim çarsamba gününden beri midemde bir hazımsızlık başladı soda içtim yürüdüm fln yok geçmiyor akşam sadece çorba içtim yattım sonra migrenim tuttu Perşembe günü kusma felaket baş ağrısı güm zehir geçti cuma günü aynı devam edince hastaneye gittim bebeğimde hiç bir sıkıntı yokmuş çok şükür kan idrar verdim sonuçlarda hiç hir şey çıkmadı bulamfi hapı verip yolladı doktor cuma akşamı bulantım kesildi bu kezde ishal başladı cumartesi günü hiç bulantı olmadı ama baş ağrım ve ishal vardı bugün ise hem ishal hem baş ağrısı hede kusma devam ediyor bunun hamilelikle bir igisi varmı hasta sonu acilde bir şey yapmazlar diye gitmedim tekrar ama bunun sebebi nedir acaba miğren belasını rabbim kimseye vermesin tek sebep o olsa ishal ne kusmada öyle böyle değil yani günde en az 50den fazladır