Ne yazık ki başlamaz. Benim ilk gebeliğimde 5.haftadan sonra başlamıştı o da haldır huldur kusmalı bi bulantı değil alttan ince bi bulantı. Hafta ilerledikçe şiddeti artıyor kusmalar vs başlıyor. Şu an 4+3üz henüz başlamadı. Tabi bazı bünyeler farklıdır. 9 ay boyunca kusanı da gördü bu gözler. Hiç midesi bulanmayanı da var. Bunlar istisna ama.