keyfimin-kahyasi-misin Bebeğim resmen titriyor içerde hıçkırık değil resmen titreme neden olur acaba bilen var mı ?
Miyosss keyfimin-kahyasi-misin bende de oluyor doktoruma sordum amniyon sıvısıyla alakalı dedi ne alaka diye sormak aklima gelmedi yarın kontrolde sorcm😀
Mercan0652 keyfimin-kahyasi-misin bu bende de oluyor bazen ama saniyelik ayaklarını birden uzatıp çekiyolar falan ya o an bi titriyolar videoda görmüştüm doğunca da öyle yaptıklarında oluyo bazen.😅 Bende şey de oluyo hızlı hızlı böyle nefes alıp veriyor gibi egzersiz yapiyolarmiş doğuma yakın çok garip😅☺️
AselM keyfimin-kahyasi-misin Ay evet bendede çok oluyor üşüyor gibi titriyor tek bende oluyor sanmıştım 😦