Madam123 Kızlar 5 haftalık hamileyim sabahtan beri kasılma var sancı tarzı normal mi acaba başına gelen var mi
Krystal Madam123 Ara ara ağrı olması normal bebek yerleştiği için ama sizin sabahtan beri varmış. Aşırıysa doktorunuza danışın bi Benim nadir ağrırdı regl sancısı gibi yoklar giderdi.
Motheroflittleboy Benimde ilk haftalar kasık ağrım hiç durmuyordu, regl olacakmışım gibi ağrıyordu. Çok şiddetli değildi ama acı eşiklerimiz farklı olduğu için bir karşılaştırma yapmak pek de doğru değil. İçini rahatlatmak istiyorsan bir uzmana görün istersen.
Madam123 Krystal sabahtan beri derken tek tük sürekli değil yani dediğiniz gibi yerleşme ağrısı olabilir çünkü regl ağrısı gibi gelip gidiyor
Motheroflittleboy Madam123 yani aynısını yaşadığım için bi sıkıntı yok diyebilirim ama yine de net değilim.