Nannaann Gün içinde çok az hareket ediyor bir an panikleyip karnımı sallıyorum sürekli ancak öyle bir iki kere yerini değiştirdiğini hissediyorum ama yine de eskisi gibi aktif değil sürekli karın hareketlerimi kontrol etmekten psikolojim bozuldu sizin de öyle mi acaba?
Dilamser Nannaann benimde sürekli uyanık hiç uyumuyor sanki kaburgalarıma vurup duruyor yürürken kendini sertleştiriyor 33 haftaya yeni girdim çok yaramaz bir kız olacak yeteri kadar besleniyor musunuz bazen cnm yemek yemek istemiyor yemeyince hareket etmiyor oda yiyince hareket ediyor bol bol su için .
Aysgullllll Hafta civarı benimde öleydi bi anormallik mi var diyordum ama bi hafta sonra başladı çok hareketli şimdi 36 dayım. Doktor sol tarafına yat 20 dk içinde hareketlerini fark edersin demişti bana deneyebilirsin
Leyla157 Bazı bebeklerin haftasını geç günü gününü tutmuyor sanırım, 34. Haftaya yeni girdim dün bugün az hareket ediyor ama hafta içi işe gittiğim zaman daha aktif hareketli oluyor asla anlam veremiyorum psikolojimizi bozmaya çalışıyorlar sanırım 😅
Giqu Leyla157 benim de bir gün çok hareketli, bir gün tık yok. 21. Haftadayım ve daha 1 haftadır hissediyorum hareketlerini, normal mi diyorsunuz?
Hmdylvc Leyla157 ben de 34 teyim. 2 gundue doğru durust hissetmiyorum. Bişey mi oldu acaba diye düşünmekten alamiyorum kendimi. 😏
Leyla157 Giqu Benimde 20li haftalardan beri asla günü gününü tutmuyor kontrollerimde bebekte bir sıkıntı görülmediği için bana normal geliyor. Bide 20li haftalarda ayaktayken hareket hissetmek çok zor ben ayaktayken yeni yeni hissetmeye başladım. Kontrollerinizde bebekte bir sıkıntı yok doktorunuz gelişimi iyi diyorsa içiniz rahat olsun bence 🌸
Nannaann Dilamser yiyorum da aslında ama çalışıyorum gün içinde yorgun oluyorum ondan mıdır nedir anlayamıyorum ya
Leyla157 Hmdylvc Hep kötüyü düşünmeye odaklıyız sanırım dün bende sağdan soldan dürte dürte zorla hareket ettirdim. Bugün gün içinde yine azdı ama şu an bayadır aktif mesela, asla bir düzenimiz yok. 🤷🏻♀️
Hmdylvc Leyla157 sizin adınıza sevindim. Demek ki uyuyomus. Uyaninc hereketlenmis muhtemelen. Ben de işten geldiğimden beri yatıyorum. Ara ara birşeyler oluyo karnimda ama, sert tepkileri yok hala, kesinlikle düzenli değil dediğiniz gibi. İns. Düzene girer.