Mommywolf bende 37+3um ssvd bekliyorum, 34ten beri düzenli hurma yiyorum, 35ten sonra sicak suya oturmaya başladım aralıklı olarak şuan daha çok yapıyorum, dün ada çayına başladım, yerleri elimle siliyorum zaten 3 yas oğlum var eğil kalk yapmadığım dakika yok, pilates topunda esniyorum falan bunlara rağmen sezeryan olursa yine yıkılıcam 😂 saka bir yana elimden geleni yapayım da sağlıkla gelsin de yapacak bir sey yok😅