umutluanne7 Kızlar merhaba , Ben tavuk , et , Balık , Türk kahvesi , fıstık bunlardan aşırı tiksindim. Bebeğimi proteinsiz bırakmaktan korkuyorum ama midem almıyor.
Ecem_P umutluanne7 eğer ilk üçüncü aydaysan bunları sorun etmene gerek yok zaten yediklerinden çok kanından besleniyor doktorum da önemli değil yemesen de demişti
mrp2023 umutluanne7 kırmızı et 2.trimesterda yemeye başlarsın belki o biraz daha az tiksindiriyor kendinden. Tavuk bende hala yemiyorum ama et cok az yemeye başladım peynir özellikler her gün yiyorum tostların içinde falan
umutluanne7 Ecem_P oh rahatladım perşembe günü muayene var doktora sorarım içime su serptiniz 🌸 diyetisyenim önemli dedi ama mümkün değil midem almıyor kokusuna bile tahammül edemiyorum
umutluanne7 Pembe_bulut Offf bebisimmm napcaz böyle , ben bide kusmaktan korkuyorum o yüzden yemiyorum evde maskeyle geziyorum . Eşimde spor yaptğı için evde hep pişiyor et tavuk balık gına geldi
Ecem_P umutluanne7 merak etmeyin ben 2 kilo verdim çok bulantım oldu prizin yazdı doktorum ilk bi kaç gün iyi geldi sonra yine fayda etmedi su içemiyordum su içmelisin dedi doktorum bi şekilde içmeye çalışıyorum sağlıkla kucağınıza alın🌸
umutluanne7 mrp2023 Ben tavuktan tiksinince et ve balıktan da psikolojik olarak tiksindim yemem diye 🤣
umutluanne7 mrp2023 peynirimi yumurtamı avokado falan onları eksik etmiyorum ama akşam yemeği olunca baklagiller sebzeler yiyorum sadece 🥲
mrp2023 umutluanne7 yumurta avokado yiyorsan cok iyi canım hiç rahatsız hissetme kendini henüz gebeliğin çok başlarındasın bebek bi şekilde gelişir ☺️
beyzaakartal umutluanne7 o sırada benim sadece domates ve kaşarla beslenmem dışında hiçbir sorun yok 😅 ben tüm her şeyden tiksiniyorum resmen artık yemekleri sadece rüyamda yiyorum ahhahahab
umutluanne7 beyzaakartal kaşar için erkenn değil mi aşkım 🥰🤣🤣 afiyet olsun . Offf valla ben döner hastasıydım artık görmek istemiyorum 🤣
beyzaakartal umutluanne7 yediğim bir elmayı 3 kere kustuğumu bilirim o yüzden ne yiyebildiysem kardır benim için 😅
mrp2023 umutluanne7 bende ne zamandır yemiyorum valla ama ayva yiyorum bak o çok tatlı geliyor ayva yemeyi dene hem midemi tokta tutuyor😂
umutluanne7 Ecem_P Amin inşallah 🥰 bana da kokuyordu su en son Abant marka da huzur buldum tavsiye ederim 🤣❤️
umutluanne7 mrp2023 ayyy aldım valla yiycem hemde bebis için çok iyi Peygamber Efendimiz (s.a.v) hamile kadınlara yemelerini söylemiş ya 🥰