Busra2013 Kizlar 10+4 gobek deligimin kenarlari etrafi agrio karnim agrio oturim kalkim batiyor agriyor midm bulaniyor nie bole oluyor bilen varmi
imcakir Busra2013 bana da olmuştu bir kaç gün önce Korkmuştum ama sonra geçti 🤲🏻 Doktora gitmedim cuma randevum inş normaldir çevremde sorduğum herkes normal evham yapma dedi🥲
Busra2013 Ecem_P siguktanmi gribim bide ondanmi midemde agrio anlamadim valla bu hamilelikten bisi bastan beri hastayim ilkinde hamile bile degildim sanki
Ecem_P Busra2013 her hamilelik farklı oluyor sanırım çevremden de izlenimlerimce birinde rahat geçti derken diğerinde yatak döşek olabiliyor insan
Rusapolat Busra2013 felaket tellallığı yapmış olmak istemem ama aynı durumdan muzdarip hastaneye gittim ve 20 haftalık bebeğimin kalbi durmuştu. Lütfen ağrıları hafife almayın…
Brglbrgl Rahim büyüdüğü için olabilir veya göbek kayması geçmiş olsun 💐 benim 2 gün önce aynı şekilde ağrım oldu 23 haftalık gebeyim bebek yukarı çıktığı için yazıyordu nette uzun sürmedi yarım saat sürdü geçti