Ergul1 Merhaba arkadaşlar sezeryan için verilen gün gidince doktorla görüşülüyor mu süreç nasıl ilerliyor bilgisi olan var mı?
Gamze_gamze Ergul1 Sabah gidip giriş yapıyorsun doktor son kez usg den bakıp kilo boy ölçümü yapıyor. Seni ameliyathaneye alıyorlar nasıl olup bittiğini anlamıyorsun bile 😃
seyma0661 Ergul1 bizde perşembe gideceğiz insallah doktorum 8.30da odamda ol dedi. Muhtemelen tahlil filan yapmaz yeni yaptık yani tahlilleri ve doğum arası 1 hafta. Bazılarına tahlil de yapıyorlarmış
Kocamanailem_ Bana doktorum sabah acilden giriş yap dedi o şekilde giriş yapacağım 8 de ameliyatım olacak
Ergul1 Kocamanailem_ Bana 37+0 gel tekrar bakacağım duruma göre alırız veya bir kaç gün erteleriz dedi anestezi ile görüşüp işlemleri de yaptık hatta ama net tarih verilmedi