nazlitasdelen Merhaba doktor kontrolümde ara ara sancım olduğunu söyledim oda magnezyum yazdı kullanan var mı ne için kullanıyor
1Atlas_dunyam nazlitasdelen hergun soda içiyordum mutlaka ayaklarda ağrı.oluyor magnezyum eksikliği olunca
yigitinannesiiiii nazlitasdelen sancın kasılmaların fazla olmasın diye bende de bel ağrısı ve geceleri huzursuz bacak sendromu var banada onun için yazdı mesela
cylnmy nazlitasdelen Ben de magnezyum kullanıyorum çünkü çok fazla sola yatınca sol tarafım hep ağrıyor. Ocean extra mag kullanıyorum
TugceOrak nazlitasdelen bel ağrılarım oluyor dediğimde yazdı doktorum 2 aydır kullanıyorum, çok şükür daha az yoruluyorum daha az ağrım oluyor
minnakhanimmm nazlitasdelen 12 haftadan sonra kullanmaya başladım ayak kasilmam oluyordu ve gecmiyordu onun için vermisti