Tip 1 diyabetli bir gebeyim. 29. Haftadayım. Benim gibi olup doğum hikayesini paylasabilecek var mı? Motive olmak istiyorum. 💙😌 Şekerleriniz nasıldı? Ben Pompa ve Sensör birlikte kullanıyorum. Doğum süreci için herseyimi hazirlamak istiyorum. Önerlerinizi hikayelerinizi tavsiyelerinizi rica ediyorum sizlerden.. Tip 1 diyabetli anne ve anne adayları…