mucizemgelsin61 benim kızım ilk doğduğunda serumla temizleyip çekmeme rağmen açılmıyordı burnu ve 5-10 günlükken öksürük krizine girdi genzi dolu olduğu için sonra hastanede güzel bir yıkama yaptımar ve o kadar doluymuş ki içerisi çocuk rahatladı siz evde açamazdınız dediler. Bence hastaneye götürün tıkanıklığı anlatın temizleyince geçmediğini de yıkama yapınca cok iyi gelmişti bize yıkama derkende serum veriyo orda bir aparat var basınclı bir şey gibi diğer delikten cıkıyor pislik