annesio Dilekulgtt Canım hafif hafif regl olucakmış gibi arada beni de yokluyo ama geçiyo, yalancı sancılarımız başladı sanırım 😇 35’iz bizde 33’ten beri ara ara olabiliyor
Dilekulgtt annesio benimde 33 ten sonra yoklamaya başladı ara ara ama korktum çünkü dayanılmıcak gibi Bi agrıydı 34 oldum her ihtimale karşı doktora yazdım gel dedi yarın gidicem ama korktum yatarken oldu
Dilekulgtt annesio en azından bilirim ne olduğunu kafamda soru işareti kalmaz. Girdinmi nst ye peki hiç
annesio Dilekulgtt yok henüz hiç girmedim en son 31 haftalıkken gitmiştim çünkü. Salı günü gidicem büyük ihtimal nst’ye girerim. 35+4 olmuş olucaz
Eslemto Dilekulgtt bnde tam o haftada aynı şikayet Le gıttım herşeye bakıldı sadece gaz sıkısması dendı . Ve bırcok kısıdede aynı sıkayete rastladım o haftalarda nedense gaz sıkışması oluyor gecmıs olsun 🌸
annesio Dilekulgtt bakalım çok merak ediyorum, çünkü bizim oğluş çok hareketli ve hareketlerini hissetmeye başladığımdan beri sık sık kasılmaları da hissediyorum . Onlar nst’ye nasıl yansıycak merakla salıyı bekliyorum 😁
Dilekulgtt Eslemto yaa çok teşekkür ederim çok ani geldi Bi anda uzanıyorum neydi anlamadım hepimize geçmiş olsun 🤲🏻
Dilekulgtt annesio bilmiyorum ama kızımda ben cok rahatmışım onu anladım benimki de erkek ve cok zorluyor hareketleri can yakıyor bazen 🥰🥰 neyseki az kaldı sağlıkla gelsinler vaktinde
annesio Dilekulgtt ay kesinlikle , benimde bi kızım var onun hamileliğinde ben prensesmişim bu çok zorladı. Erkek kendini belli ediyor dediklerinden 🤭
Dilekulgtt annesio rahim agzım kısalmış cok az bişey tutuyormuş erken doğum riski cıktı nst de sancı cıkmadı ama
annesio Dilekulgtt aa geçmiş olsun istirahat vermiştir . Dikkat edin kendinize 🫶🏼 haftanız çok erken değil Allahtan. Rabbim yardımcınız olsun 🤲🏻