Siyajin Kızlar 39 haftalık hamileyim daha önce açılan postlarda doğumdan önce ishal başladığını duymuştum bugün ishalim başladı karın ağrım var doğumla bir ilgisi varmı acaba gerçekten
crazyymom Siyajin ishal tek başına doğum belirtisi değildir ancak doğuma yakın günlerde bagirsaklar daha yoğun çalışır Buda ishale sebep olur yani yek başına doğum belirtisi değil
Marryy Siyajin doğum belirtisi olduğunu düşünmüyorum bazen üşütüyoruz bazen kullandığımız vitaminler, kan ilacının etkisinden oluyor.. 2. Gebeliğim bel ağrısıyla birlikte regl ağrısı karın ağrısı gibi şeyler olmadan başlamıyor merak etmeyin
uccidere 38+4üm bende bugün ishal oldum merak ediyorum bu konuyu dünden beri de kasılmalarım fazlalaştı
Siyajin crazyymom evet tek başına olduğunu bende düşünmüyorum ancak başlangıcı olabilir diye düşünüyorum
Marryy Siyajin benimde son günlerim tecrübem olduğu halde bende en ufak ağrıda doğumun başladığını düşünüyorum beyin doğuma odaklı artık🥲
Beybyi Ben de affedersiniz ama iki gün önce büyük lavaboya 3 kere falan çıktım ihsal gibi oldum ama hemen geçti aşağıya doğru çok baskı hissediyorum her an lavabom geliyor gibi sürekli lavaboya çıkıyorum kasıklarım arada ağrıyor
Gzdeekk Ay bende ishal oldum bugün an itibari ile 39+0 olduk. Diğer postlarda görmüştüm doğum belirtileri arasında diye bi heyecan kapladı içimi🥹